don't move

100

يكشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۸:۰۳ ب.ظ
_ یه جور یادآوری توش بود، من با تاکید حتی اگر بود مشکل نداشتم، با یادآوریش مشکل دارم، چیزی که دارم سر نیزه‌ ش میشکافم لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست!
 _ یه جور یادآوری توش بود، من با تاکید حتی اگر بود مشکل نداشتم، با یادآوریش مشکل دارم، چیزی که دارم سر نیزه‌ ش میشکافم لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست!
 _ یه جور یادآوری توش بود، من با تاکید حتی اگر بود مشکل نداشتم، با یادآوریش مشکل دارم، چیزی که دارم سر نیزه‌ ش میشکافم لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست!
_ یه جور یادآوری توش بود، من با تاکید حتی اگر بود مشکل نداشتم، با یادآوریش مشکل دارم، چیزی که دارم سر نیزه‌ ش میشکافم لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست!
_ یه جور یادآوری توش بود، من با تاکید حتی اگر بود مشکل نداشتم، با یادآوریش مشکل دارم، چیزی که دارم سر نیزه‌ ش میشکافم لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست!
.

چیزی که دارم سر نیزه ش میشکافم، لازم نیست یادم بمونه، دارم میچشمش یادم هست.
  • ایتالیا .